Deceuninck verlengt actie met prijzenpot van € 10.000,-

De Deceuninck Facebook-actie waarmee Nederlandse particulieren worden beloond voor het aanschaffen van de uiterst energiezuinige Zendow#neo kozijnen, is verlengd tot 1 juli 2015. Wie een fraaie kleurenfoto van zijn nieuwe Deceuninck Zendow#neo kozijnen instuurt en op de Deceuninck Facebookpagina de meeste ‘likes’ verzamelt, ontvangt een cashbackcheque ter waarde van maar liefst € 5000 of een van de tien cashbackcheques van €500.

 De looptijd van de Facebook-actie is gerelateerd aan het tijdelijke verlaagde btw-tarief op arbeid van 6%. Omdat deze termijn, die op 31 december 2014 zou aflopen, door de Nederlandse overheid is verlengd, laat Deceuninck de Facebook actie ook doorlopen tot 1 juli 2015. Op deze wijze kunnen nog meer particulieren kans maken op de hoofdprijs van €5000.

Vooral de energie-efficiëntie, het lage onderhoud en het verhoogde comfort van Zendow#neo profielen blijken aantrekkelijke eigenschappen voor particulieren. Vele particulieren kozen reeds om deze redenen voor de Deceuninck Zendow#neo kozijnen. Deceuninck voert in Nederland campagne met als motto: ‘Bespaar op energie, niet op comfort & design’. De prestaties van de Deceuninck ramen en deuren blijven ruim onder de normen die door de overheid zijn vastgelegd in de strenge energieprestatieregelgeving (EPN).

Alle informatie:
Hier kunt u mee doen: https://www.facebook.com/deceuninck.group/app_1392519647678517
De voorwaarden:http://www.deceuninck.nl/wedstrijd-reglement.pdf

Persbericht  –  maart 2015